2010. április 26., hétfő

Segítsüti füzet!



A Segítsüti jótékonysági akció keretében már megvásárolható "a süti segít" füzet, benne az árverésre bocsátott sütemények receptjeivel. A füzet megvásárlásával 500 Ft-tal (ha úgy érzed, akár többel is) hozzájárulhatsz ahhoz, hogy két kórház koraszülött osztálya lakóinak megkönnyítsd az életét. Minden egyes forint számít, gyere, és segíts! Megrendelhető a segítsüti honlapon.

Múlt héten az én sütim is megtalálta gazdáját, lelkes licitálómmal, Zsuzsival ugyan csak egy villámtalálkozóra adódott lehetőség, de nagyon örültem, hogy megismerhettem. Hogy én se üres kézzel menjek haza, egy teás ajándékcsomagot hozott nekem, amitől igazán meghatódtam. Köszönöm neki is, meg a többieknek is, akik licitáltak, hogy hozzájárultak ahhoz, hogy a mai napig már 1.461.643 Ft gyűlt össze a koraszülött osztályok számára.

Nincsenek megjegyzések: