2010. március 2., kedd

Gasztroajándék sósznoboknak

Egy kicsi csomagban néhány kisebb darab só, egy pici reszelő. A só teljesen szennyezetlen, ráadásul 260 millió éves, kézzel bányásszák Kasmírban, mi kellhet még (lehetne pl. Fair trade, de nem az). Ha a Maldon só már unalmas, van hová tovább. Persze, ha igazi sznobok vagyunk, tudjuk, hogy nem helyettesítik egymást. Mindenesetre jópofa, kicsik és nagyok, háziak és vendégek egyaránt lelkesen reszelik az ételre. Ki tudja, ajándékötletként egyszer még jól jöhet.


5 megjegyzés:

BeckZsu írta...

Hát hogy én milyen borzasztó műveletlen vagyok!
Van nekem egy pontosan ilyenem, kb. 35 éve, szerintem szerecsenreszelő (na jó, szerecsendió-reszelő) a tartójában éppen elfér a diócska. Sóreszelésre nem gondoltam...

Zsuzsa írta...

Ez remek, akkor már csak egy darab sóra van szükséged! :)
Műveletlen én vagyok, nézegettem, vajon mire való rajta az a kis dobozka..

Névtelen írta...

Ez egy régóta motoszkáló kérdés bennem,itt van ez a rengeteg sólámpa,sómécses,stb,szóval,soha nem fogy el a hegy,vagy hogy van ez?No és az összetört sólámpát lereszelem sónak,akkor mi lesz,meghalok?

Zsuzsa írta...

Nem te vagy az első, akiben ez a kérdés felmerült! :)

beabyvk írta...

@ névtelen A fotón szereplő himalájai kősó majdnem minden illatszer üzletben (dm, douglas és társai) beszerezhető. Bár nincs ráírva a csomagolására nyugodtan fogyasztható. Én a kozmetikában használom problémás bőrökre, sőt mostanában töröm a fejem, hogy dezodor helyett a lányomnak hogy adjam be. A sólámpához lehetséges, hogy nem a legtisztább vagy a legjobb minőségűt használják, azt talán nem enném meg, de fürdéshez használható.