2010. február 22., hétfő

Kovász - tizenötödik és tizenhatodik nap

Néhány napig hűsölni volt kénytelen a kovászom a hűtőszekrényben. Vasárnap estére igencsak gyanúsan nézett ki, a tetején vastag rétegben kivált a víz, csúnya, barna, semmi életjel, a szaga fura. Elsőre azért nem mondtam le róla, éjszakára kitettem a pultra, hadd legyen ismét szobahőmérsékleten. Hétfő reggel a szokásos módon megetettem, mostanra kezd magához térni, kissé felfutott a befőttes üvegben, állaga egynemű, teteje buborékos. Remélem, tényleg kiheveri a megrázkódtatást, mert terveim szerint csütörtökön vagy szombaton kipróbálásra kerül.

7 megjegyzés:

lúdanyó írta...

Mint egy izgalmas folytatásos történet :) Mi lesz a kovásszal? Már izgatottan várom a végeredményt :)

Zsuzsa írta...

Hát azt én is várom! :) Hamarosan kenyérsütés! :)

gren írta...

ha sikerül, követlek!

"saját levében" írta...

Én is régóta tervezem, de kezdek megijedni. Honnan fogjuk tudni hogy nem lett jó? Ha nem írsz pár napig?

Zsuzsa írta...

Hú, gren, ilyen felelősséget ne tegyél a vállamra, már így is agyon izgulom magam! :)

SL, sőt, a blogot is törlöm!! (neked azért magánlevélben majd megírom)
De épp most elég virgoncnak néz ki, bizakodom.

beetee írta...

Majd, ha már rutin az otthoni, akkor felajánlok egy felfűtött kemencét. :)
(némi kovászért cserébe.. :))) )

Zsuzsa írta...

Áll az alku! :)