2009. május 10., vasárnap

Medvehagymás tojáskrém

Utolsó utáni medvehagymás recept, a két és fél héttel ezelőtti szedés utolsó leveleit használtam fel hozzá. A héten egyébként még láttam egész jó kinézetű medvehagymát a Hold utcai piacon, két zöldségesnél is. Vendégségbe vittem, ezért nem kockáztattam a nyers tojássárgáját a majonézbe, hanem fehér majonézzel készítettem, ezzel is, hagyományossal is jó.

Hozzávalók:

6 főtt tojás
5 ek majonéz
frissen őrölt bors
10 levél medvehagyma

A tojást tojásszeletelővel mindkét irányban felszeleteljük, egy nagyobb méretű tálba öntjük. Ha szükséges, villával még egy kicsit összetörjük. Elkeverjük a majonézzel, ízlés szerint sózzuk, borsozzuk. A medvehagymát felaprítjuk, a krémhez keverjük. Friss fehér kenyérrel, rozskenyér pirítóssal is finom.

Nincsenek megjegyzések: