2009. február 1., vasárnap

VKF stafétaátadás

Köszönöm mindenkinek a biztatást, a kedves kommenteket, leveleket. Nem húzom tovább az időt, elég sokáig volt nálam a fakanál, örülök, hogy ennyi fazékba, cseréptálba, tepsibe beleleshettem. Kíváncsian várom a következő fordulót, amin már újra csak egyszerű pályázóként fogok részt venni. Biztos vagyok benne, hogy Grenadine izgalmas témát fog kitalálni a 23. Vigyázz, kész, főzz! fordulóra.

De! Egyet tegyen kedvemre! Receptemet ne kelljen e helyre "e-nyelven" feltennem!
Szerencse fel! :)

(kép: innen)





8 megjegyzés:

trinity írta...

Zsuzsa, mégegyszer köszi a sok munkát, amit belefektettél az összefoglalókba!!!
Izgatottan várjuk a következő kiírást!
Ennyi VKF után el sem tudom képzelni, mi is jöhet még ezekután:O

sedith írta...

Köszönöm a részletes összefoglalót! Nem kis munka lehetett! Nagyon jóknak tűnnek a receptek, biztos, hoyg nem egyet fogok elkészíteni!
Köszönöm még egyszer, hoyg rlszt vehettem, már nagyon várom a következőt is!:D
Edith

Grenadine írta...

Zsuzsa nagyon köszönöm a bizalmat! eszp ügyben nem ígérhetek semmit, mert látom, milyen jól megy már mindenkinek :)
szerdán hirdetek témát.

"saját levében" írta...

Eh, ez nem lesz eszperente verseny, mert Desszert nem keddre jelez versenykezdetet.

Zsuzsa írta...

trinity, sedith, kedvesek vagytok!

grenadine: ne fenyegess! ;))

"saját levében": ez minimum sherlock holmes-i meglátás! :)

Garffyka írta...

Szia Zsuzsa, le a kalappal, remek az összefoglalód!
Hálából :-), fáradozásod jutalmául, egy körkérdést küldök, én Maxtól kaptam.
http://garffyka.blogspot.com/2009/02/hazifeladat-tavalyi-olvasmanyok.html
Köszönöm!

The Chef Viki írta...

Zsuzsa, szédületes mennyiségű adatot, receptet dolgoztál fel, emelem kalapom! Köszönjük a lehetőséget!

Kíváncsian várom a szerdát, 23. témakör, már előre lukad az oldalam :)

Zsuzsa írta...

Viki, köszi!

Garffyka, köszönöm, már dolgozom az ügyön, Cserkétől is megkaptam. :)