2009. január 26., hétfő

Mindent bele! VKF! XXII - gyorsjelentés

Hétvége túlélve, reggel gyerekek elszállítmányozva a megfelelő intézményekbe, konyhai csatatér felszámolva. Nagy levegőt véve bekapcsoltam a gépet, mióta nem dolgozom multinál még sosem volt ennyi levelem reggel. :)
Most kimenő postafiókomban épp 48 db vár elküldésre, ám a gaz gép nem küld, helyette mindenféle hibaüzeneteket irogat. Én viszont el dolgozni, és csak este leszek, majd tovább próbálkozom. De nyugodjatok meg, egy csomót megkaptam, és a haladékot kérőknek is megadtam kedves szavak kíséretében az engedélyt. :)
Eddig 65 recept került a listára. Sláger a bab, a káposzta, a húsok, a fő irányzat a magyaros, de nincs két egyforma. Már most látom, hogy jó kis gyűjtemény lesz, pláne, ha az égiek küldenek egy gépírónőt.

7 megjegyzés:

gabojsza írta...

Hajrá, Zsuzsa!:-)))

Gabriella írta...

Mindent bele Zsuzsa!!!!

Cserke írta...

Kitartás! Mi várunk türelemmel.

Rossamela írta...

Veled vagyunk!

Zsuzsa írta...

Aranyosak vagytok, ma bele is vágok! :)

Ági, aki főz írta...

Egyre kíváncsibb vagyok.

Horasz írta...

Hajra, hajra:) Kitartas:)