2008. július 1., kedd

Párizsból érkezett


Előző életemben dolgoztam én is francia multinál, de sosem küldött a cégem Párizsba továbbképzésre. Helyette voltunk Dabason és Alsógödön tréningen. Ha már munkahelyet nem jól választunk, legalább menjünk jól férjhez, s egysíkú provinciális életetünket időnként bearanyozza egy ilyen ajándékcsomag.
A szép színes korongok a dobozban a híres francia macaron. Régóta vágytam rá, hogy megkóstoljam, isteni. Egyből átéreztem Chili&Vanília küzdelmeit a macaronkészítéssel, már ránézésre látszik, nem könnyű műfaj ez! A málnás, citromos és karamelles voltak a kedvenceim.
Alatta csinos fémdobozban étcsokoládé és tejcsokoládé. Feltétlenül kell, hogy találjak egy funkciót később a dobozkának az újrahasznosítás jegyében.
Érkeztek még vaníliarudak Tahitiről (most legalább összehasonlíthatom a madagaszkárival), különféle hosszú borsok - ez a legutóbbi időszak kedvence, kellett már az utánpótlás. A sima fekete borsról szinte teljesen leszoktam.
Egy üveg fekete só - izgalmas, még nem tudom, mire fogom használni.
Az öt kis üvegcse francia mustárválogatást rejt.
Az ajándékok java része az 1886-ban alapított Fauchon üzletből származik.

4 megjegyzés:

Ízbolygó írta...

De jóóó Neked! Tényleg jól férjeződtél! És micsoda ízlése van! Mindenképpen jó vásárt csináltál!

Fűszeres Eszter írta...

Tudom, hogy nem az számít, de annyira gyönyörű mindennek a csomagolása. Egy álom!

Tintaleves írta...

jó kis zsákmány, és az is jó az ilyesmiben, hogy hosszú ideig tart.

Zsuzsa írta...

Ízbolygó, végül én is erre a következtetésre jutottam! :)

Eszter,kalandoztam egy kicsit a honlapjukon, minden gyönyörű náluk, s amit eddig kóstoltam, finom is.

Eszter, bizony soká, sőt noszogatni is fogom magam, hogy ne spóroljak velük, aztán tönkre mennek! (na a macaronnak mondjuk már se híre-se hamva)