2008. január 8., kedd

Új év - új élet?

Szeretek Cserkétől hógolyót kapni. Olyan kedves, hogy megírja a véleményemet, és nekem már alig kell írni valamit. Ugyanis én sem szoktam új évi fogadalmat tenni. Azt hiszem, még soha nem fogadtam meg semmit újév táján. Egyéb esetben került már rá sor. Szerencsés is vagyok, nem kell leszoknom a cigiről, leadnom tíz kilót, és némi jóindulattal a hétvégi gombászkirándulásokkal a sportos életmódot is kipipálhatom, így a klasszikus megfogadnivalók sem tudnának lázba hozni.
A konyhámban uralkodó trendeket áttekintve azért - ha óvatosan is - mégis csak felvázolnék bizonyos óvatos előrejelzéseket 2008-ra.
  • Életemben először fogok - hála Gabojszának - halat főzni, az nem biztos, hogy eszem is belőle, de igyekezni fogok. :)
  • Miután tavaly felbújtottam szüleimet a rebarbaraültetvény fejlesztésére, tavasszal több új receptet is szeretnék kipróbálni
  • A szarvasgomba témakörben szeretnék jobban elmélyülni
  • Rendületlenül haladok tovább a környezettudatos háztartásvezetés útján (na, itt bőven van még tennivaló)
  • Még jobban elkerülöm a leveskockát
  • Talán kikísérletezem a tökéletes csokoládéfagylaltot
  • Ja, és teszek el zakuszkát!

Kérdezem Sütis nénét, hogy ő idén mit fogadott meg, mert ő úgy látszik szokott, és meg is tartja! :)

1 megjegyzés:

Cserke írta...

Azért csak rendesebb vagy, mint én:)