2007. december 3., hétfő

Egy izgalmas receptgyűjtemény - könyvajánló

Lelkes szakácskönyv gyűjtőknek tudom ajánlani, ha még nem elég hosszú a kívánságlista, a Larousse gastronomique receptgyűjteményét. A négy könyvből álló gyűjtemény egy-egy kötetet szentel a húsoknak, a tengeri gyümölcseinek, a zöldségeknek és az édességeknek. A négy kötet a klasszikus Larousse Gastronomique-ból kiválogatott, több mint 2500 receptet tartalmaz, a megszokott szerkesztési módon, abc sorrendben.

Már nálunk is kapható, én az Andrássy úti Alexandra könyvesbolt kirakatában pillantottam meg (ára 15 990 Ft), de a Bookline-on is megvásárolható.

4 megjegyzés:

gabojsza írta...

Na, akkor még spórolunk rá egy darabig, vagy megvárjuk, míg egy szép hétfő reggelen az Alexandrától kapott heti hírlevélben felfedezzük, hogy legalább 67% kedvezménnyel rendelhető 1 napig :-))))Amúgy nagyon tudnék mit kezdeni vele:-))

Zsuzsa írta...

Igen, ez a min. 67% kedvezmény jó ötlet, remélem az Alexandra is olvassa! :))

nagypapi írta...

Négy kötetért nem is vészes ár, csak egyben kimondva horror.
Nekem a Cuisine regionale van meg, anno apránként vettem odakint.

Névtelen írta...

Nagyon jo lett a tojas nelkuli palacsinta! Kicsi tejet es + kanal cukrot tettem hozza, es szuper. Koszonom a receptet.