2007. november 26., hétfő

Konyhamagazinok


Cserkétől kaptam a hógolyót gasztroújság olvasási szokásaimmal kapcsolatban. Egyszerűbb lenne, ha az ő válaszát bemásolnám ide, de kevésbé elegáns. Így a saját szavaimmal írom le.
Nem vásárolok ilyen újságokat, jó pár éve leszoktam róla. Egy darabig néha megvettem egyet-egyet hirtelen felindulásból, de ma már nem teszek ilyet. Anyósomnak jár a
Vidék íze, azt át szoktam lapozni, az olvasói receptek között volt is már olyan, ami szimpatikus volt. Szintén a rokonságból szokott hozzám kerülni a Gusto, azt alaposabban olvasgatom, nem annyira a recepteket, inkább a cikkeket, étteremkritikákat.
Ha új receptekre vágyom, szakácskönyveimet, illetve a külföldi és magyar konyhablogokat olvasom.
Kifejezetten nem érdekelnek a sztárok főzési szokásai és hogy mit esznek. Viríthatna maga Johnny Depp a címlapon fakanállal a kezében, még ez sem sarkallna a lap megvételére.
Idegesít, ha már a recept is reklámokkal van teletömve, pl. 10 dkg xy margarin, 20 dkg xy kristálycukor.
Egyébként ha valamelyik újságot venném, biztos, hogy előfizetném. Szeretem, ha házhoz hozzák ezeket a cuccokat.
A hógolyót pedig tovább dobnám Lila Fügének és Rossa melának. (Az eredeti kérdéseket Cserke lelkiismeretesen felsorolja)
(kép: http://thujone.wordpress.com/

1 megjegyzés:

Roger írta...

Really great post, very helpful!
simply canvas art